23:11
Розв’язування прикладних задач

 

З метою формування математичної компетентності, спілкування державною мовою, інформаційно-цифрової компетентності, уміння вчитися впродовж життя 14 квітня викладачем математики Вікторією Коваленко з групою 212 було проведено ділову гру «Розв’язування прикладних задач».

Розв’язування прикладних задач формує здатність і готовність учнів до застосування математичних знань у практичних життєвих ситуаціях, вміння працювати в команді.

Прикладні задачі розвивають в учнів ощадливість та поміркованість; вміння аналізувати родинний бюджет, користуючись математичними методами, сприяють ознайомленню учнів з роботою підприємств і галузей народного господарства, що є умовою орієнтації інтересу учнів до певних професій. Такі задачі стимулюють учнів до здобуття нових знань. Збагачують учнів теоретичними і практичними знаннями з технічних та інших дисциплін.

Захід ґрунтувався на практичному застосуванні показникової та логарифмічної функції.

Учні працюють парами, обирають собі категорію задачі "Економіка", «Географія», «Біологія», «Виробництво» та з коментарем пояснюють її розв’язок. Результат переможця визначався згідно критерій оцінювання.

 

Категорія: Навчально-методична робота | Переглядів: 87 | Додав: loafer2008 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: