21:33
ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ 2021

ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ 2021

Дистанційне навчання лише з першого погляду здається легким. Багато хто думає, що вчителі сидять вдома перед екранами ґаджетів та розповідають уроки і зрідка щось показують. Насправді, це величезна і кропітка робота, яка забирає стільки ж часу та сил, як і підготовка до звичайного офлайн заняття. Продумати тему, завдання, скласти тести, підібрати ілюстрації, перевірити виконану роботу – і це лише вершина айсберга…

Так розпочалися педагогічні читання в ДПТНЗ «Полтавське вище професійне училищ ім.А.О.Чепіги», які традиційно проводяться під час зимових канікул. Вони є невід’ємною частиною методичної роботи закладу, яка направлена на удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, вивчення сучасних технологій, форм і методів підготовки здобувачів освіти, поширення передового педагогічного досвіду, сприяє їх творчому та професійному розвитку.

Цього року педагогічні читання відбулися онлайн 11 січня 2021 року у форматі відеоконференції Google Meet. Відкрила їх директор училища В.Корочанська, яка зазначила, що сучасна модернізація системи освіти потребує нових підходів до змісту і організації навчання на різних рівнях.

Вона ознайомила педагогічних працівників з ключовими напрямами, за якими відбуватиметься оновлення системи профтехосвіти впродовж наступних трьох років. Побудова ефективної системи управління, посилення співпраці закладів із бізнесом, покращення змісту та якості такої освіти, а також її популяризації – ключові напрями, зазначені у «Стратегії розвитку професійно-технічної освіти до 2023 року».

В наступному виступі методист Г.Фіщук зазначила, що пандемія внесла корективи у організацію освітнього процесу і змусила всіх опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики навчання. Вимушене дистанційне, а з початком 2020-2021 н. р. ще й змішане навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: педагогічних працівників, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням сучасних інтернет та цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів на якісне навчання, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.

Виступ методиста О.Птиці був спрямований на вивчення і поширення передового педагогічного досвіду в нашому закладі, зокрема було презентовано досвід викладача І.Лобач.

Викладч І.Лобач поділилася досвідом застосування онлайн-сервісів для дистанційної тестової перевірки знань учнів, проаналізувала переваги та недоліки тестової перевірки, критерії вибору засобу тестування, навела приклади використання онлайн-тестування під час дистанційного навчання при вивченні предмету «Математика».

В ході методичного заходу викладачі та майстри виробничого навчання презентували свій досвід з таких питань:

Викладач Л. КИРІЙ.    Формування і розвиток кращих якостей учнів як особистостей під час читання художньої літератури.

Викладач М. УЛІЗЬКО.        Диференційований підхід у навчанні та робота з відстаючими учнями.

Викладач Л.ГЕРАСИМЕНКО.      Формування позитивної мотивації учнів до опанування професією шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій.

Майстер виробничого навчання Н.БОНДАРУК.      Організація виробничого навчання в умовах дистанційного навчання.

Викладач Л.КРАВЦОВА.    Проблемне навчання – як спосіб формування професійної компетентності здобувачів освіти.

Викладач А.БИБА.      Змішане навчання як процес що створює комфортне освітньо-інформаційне середовище.

Майстер виробничого навчання Л.СРІБНА.    Використання ІКТ у виховному процесі під час змішаного навчання.

Майстер виробничого навчання М.РУДЕНКО.        Дослідницько-проєктна діяльність здобувачів освіти під час дистанційного навчання.

Викладач І.РЯБЦЕВА-ЗОЗУЛЯ.   "Проведення практичних уроків з предметів "Будівельне" і "Технічне креслення" в умовах дистанційного навчання.

Майстер виробничого навчання Л.СПОРНИК.        Використання вправ LearningApps на уроках виробничого навчання.

Майстер виробничого навчання В.ПОГОРІЛИЙ.     Методи викладання спецтехнології професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» в умовах дистанційного навчання.

Підсумки педагогічних читань підвела директор училища В Корочанська.

Категорія: Навчально-методична робота | Переглядів: 81 | Додав: loafer2008 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: