План заходів щодо профілактики булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі

ДПТНЗ «Полтавське вище професійне училище ім. А.О. Чепіги»

на 2019-2020 навчальний рік

 


з/п

Заходи

Терміни виконання

Відповідальні за проведення

1.

Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти»

серпень

Адміністрація училища

2.

Підготовка наказу «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі освіти»

до 14.09.2019

Заступник дир. з НВР, практичний психолог, соціальний педагог

3.

Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування)

вересень

Заступник дир. з НВР, практичний психолог, кл. керівники,

майстри в/н

4.

Інформування батьків про булінг та його види. Виступ на батьківських зборах

до 20.09

Практичний психолог

5.

Підготовка брошури з нормативними документами з профілактики булінгу (цькування) в освітньому середовищі для педагогічного колективу

жовтень

Адміністрація начального закладу,

Практичний психолог

6.

Підготовка тематичних буклетів щодо протидії цькуванню за участю учасників освітнього процесу

жовтень

Практичний психолог, кл. керівники

7.

Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»

до 15.11

Практичний психолог

8.

Перегляд відео презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в інтернеті: Способи розпізнання і захист дитини».

листопад-грудень

Заступник дир. З НВР, соціальний педагог

9.

Підготовка пам’яток для здобувачів освіти «Як протидіяти боулінгу».

грудень

Соціальний педагог

10.

Дослідження особливостей взаємовідносин в учнівських колективах.

січень-березень

Практичний психолог

10

Години спілкування на тему: «Що таке булінг?»

лютий-квітень

Соціальний педагог

12

Години спілкування на тему: «Кібербулінг»

Протягом року

Класні керівники, майстри в/н

13.

Тематичні години психолога та соціального педагога з питань протидії булінгу, створення доброзичливого мікроклімату  в колективі, формування моральних цінностей («Профілактика насильства в учнівському середовищі», «Що таке булінг? Як себе захистити?», «Що таке агресія? Як навчитися нею керувати?», «Як правильно дружити», «Причини виникнення боулінгу», «Конфлікт. Як його вирішувати» тощо).

Протягом року

Практичний психолог, соціальний педагог

14.

Проведення тематичних бесід, відеолекцій, тренінгових занять щодо запобігання та протидії булінгу, формування моральних цінностей за участю громадських організацій та провідних спеціалістів.

Постійно

Заступник дир. З НВР, соціальний педагог, кл. керівники, майстри в/н

15.

Систематичне здійснення аналізу створення безпечного освітнього середовища для здобувачів освіти, навчальних ситуацій.

Постійно

Адміністрація навчального закладу