Сайт Полтавського ВПУ ім. А.О. Чепіги - Конкурс продавців

8-9 лютого 2012року на базі Професійно-технічного училища №17 м. Полтави відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів Полтавської області з професії "Продавець продовольчих товарів”. в якому взяли участь учні п’яти професійно-технічних навчальних закладів: Лубенського професійного ліцею, Професійно-технічного училища №17, Вищого професійного училища ім. А.О.Чепіги, Кременчуцького професійного ліцею сфери послуг та Професійного аграрного ліцею с.Веприк.

Конкурс проводився у 2 тури: теоретичний і практичний.

Теоретичний тур проводився у вигляді тестів в електронному вигляді, під час якого було перевірено рівень професійно-теоретичних знань учасників конкурсу з предметів „Товарознавство продовольчих товарів”, „Організація та технологія торговельних процесів”, „Основи бухгалтерського обліку”, „Техніка і механізація торговельних розрахунків”, „Охорона праці”.

    

Практичний тур відповідав вимогам 3 кваліфікаційного розряду і передбачав виконання наступних завдань:
     - робота на реєстраторах розрахункових операцій; 
     - конкурс "Перевір свою пам’ять”; 
     - робота в торгівельному залі.

 


Під час оцінювання практичного туру враховувався зовнішній вигляд учасника, організація робочого місця в процесі роботи, дотримання санітарно-гігієнічних вимог та норм часу, а також майстерність, творчий підхід, точність та якість під час виконання завдання.
Учасники конкурсу проявили професійні знання та вміння під час теоретичного та практичного турів. Високу якість роботи при виконанні практичного туру продемонстрували учні Професійно технічного училища №17 м.Полтави, Вищого професійного училища ім. А.О.Чепіги, Кременчуцького професійного ліцею сфери послуг.

Наша учениця Стреблянська Ольга посіла ІІІ місце


Під час Конкурсу супроводжуючі викладачі та майстри виробничого навчання мали змогу обмінятися досвідом роботи, обговорити проблеми, які виникають при підготовці учнів з даної професії та прийняти рекомендації по їх вирішенню.

 
 
 
 
Block title
 
Block content